Skrivet av: Dolly | april 7, 2006

Det första riktiga…

Kanske dags att sätta igång här. På riktigt.
Soo! Det här kommer väl att bli min nya bloggbostad. Jag kommer att fortsätta skriva sådär lagom ointressant, men ni får gärna fortsätta läsa. Och kommentera! Det är så trevligt så! Hoppas Kriss hittar hit. Så jag får höra om I’m From Barcelona!

Annars då…Spännande saker på gång utanför bloggfronten. Fast ändå inom. Artikel på g. Mhm..Känn på den. Nehe! Det är inte jag som ska skriva. Bevare mig väl haha. Men vi får väl se vad som händer och fötter med den. Ska bli spännande att se slutresultatet.

Snart får jag finbesök. Det gillar jag. Från killen som kallar sig Glenn. Woho! Det gillas verkligen. Vi ska se på lite handboll och äta pizzarulle. Det har han beställt. Såklart ska han få det. Resten av helgen vet jag inte. Hm, det återstår i och för sig inte så mycket av helgen efter det…

Wello Wello!
Först ska man ta sig genom dagen. Medarbetarsamtal står på tapeten. Spännande och lite nervöst. Har kollat igenom papperet. Kryssat i här skrivit där. Hur som helst ser jag fram emot mötet. Kanske avslutar eftermiddagen med en middag med Hansypants.

Men nu! Nu är det god natt här.
Ha det fint där ute!
/Cecilia

Du har rock’n’roll i dina bröst
Du har blues i dina lår
Du har visor i ditt hår
och poesi i dina sår

Responses

  1. Så klart jag har funnit min väg hit! Det var en fin blogg. Tyvärr så bangade jag I am from Barcelona, helt slutkörd från en halv vecka på ett nytt jobb. MEN, två vänner gick dit och rapporterade att de var underbara! De ska tydligen komma till Tv-huset nästa söndag också så det får du inte missa.

    Gå in gärna in på MIN nya blogg

    http://www.bitchwatch.blogg.se


Kommentera

Kategorier

