Skrivet av: Dolly | december 30, 2006

What to do?

Kollade in min gamla blogg. Jag hade fått lite olika kommenterar där. Mest spam. Men det fanns också vissa som surfat in. Läst och kommenterat (Jättekul!). Jag läste inläggen. Kommentererna. Sedan slog bitterheten till. Fan vad mycket bättre jag skrev. Jag får nog ta ett beslut. Ska jag ha kvar bloggen eller ska jag helt enkelt bara sluta? Med tanke på mina lätt sporadiska inlägg nuförtiden vore det senare alternativet kanske att föredra. Men den är ju som ”bra å ha”. Aja. Vi får se, sa den blinde till den döve (om den lame som skulle hoppa höjd)…

Nu inväntar jag mostrar (inte mina) från Tyskland. Trevligt. Undrar hur mina 6 veckors studier från årskurs 6 står sig? Kan bli intressant…

Responses

  1. stanna.


Kommentera

Kategorier

