Skrivet av: Dolly | maj 8, 2007

Bröstsmärtor

Efter lite mat till hockeyn igår böjde jag mig fram och skulle plocka undan. Då högg det till i hela bröstkorgen. Så jag lutade mig tillbaka i hopp om att det skulle ge med sig. Det lättade lite. Men fortsatte sticka. Böjde mig fram igen. Och det blev ännu värre. Det liksom stack i hela bröstkorgen och upp mot halsen. Och det blev svårare att andas.

Visst har man varit med om att det sticker till ibland. Då och då. Men det här var läskigt. Det höll i sig så länge.
Men jag sov gott och känner inte av det så mycket idag… Panikångest fick jag som förslag. Har lite koll på det. Men kanske ska kolla upp det lite mer.

Nu! Lite lunch, dusch och jobb. Min första kväll/natt. Hu!

Responses

  1. Men hjärtat! Krya på dig! Eller vad man nu än säger… må bra och ta hand om dig. Du är det enda du har (visst, vi har mycket annat, men i slutändan, så…).

    Och lycka till med din första kväll på ditt nya(?) jobb! =)

    Kram /g-spot

    RE: Tack… Jag pratade lite med mor igår kväll. Hon hade lite förslag på saker det kan vara… (se bloggen ovanför).
    Hoppas du inte har lika mycket ågren längre. Hur har det gått med allting? The overdue excuse… Kram!


Kommentera

Kategorier

