Skrivet av: Dolly | maj 8, 2007

Man kan få för mycket av det goda.

De morgonar jag jobbar kväll eller är ledig brukar jag börja dagarna med lite slösurf. Nyhetsmorgon. För att se gå över till Extreme Makeover: Home edition. Ett program jag alltid blir rörd av. Men inte denna gången…

Jag svär ‘len. Jag kommer att ge karln stryk snart. Mr. Ty Pennington. Han måste vara bokstavsbarn. Vilket i många fall kan vara positivt. Även i hans fall. Men. Kan han sluta skrika tro? Men han är en tv-personlighet och barnen tycker säkert att han är en massa kul när han springer runt och flamsar. Det senaste avsnittet (del 2 sändes imorse) handlade om en kvinna som varit narkoman. Men som nu ordnat upp sitt liv och hjälper andra som har det jobbigt. En sån där fin och mysig historia. Och med ett lyckligt slut.

Men livet är fullt av ironi och när jag slösurfade fann jag denna artikel. Vi får väl se om han går samma öde till mötes som fröken Hilton. När man blir känd, tappar man förståndet helt?

Ebba von Sydow verkar vara i farten igen. Jag kan inte med henne. Vi klickar inte…
Tyvärr har Roomservice varit där. Och de brukar göra bra jobb. Så jag kommer inte att kunna låta bli att titta. Förhoppningsvis blir det mycket Johnnie, Mattias och Lotta. Och ebb på Ebba. (höhö).

Kommentera

Kategorier

