Skrivet av: Dolly | juni 20, 2007

Cicci behöver en kurs i engelska

Nu vill jag inte kasta spjut i radhus här men…
TV4 är väl kanal med ganska bra med cash. Om de nu ska envisas med att använda samma nervösa reporter på alla intervjuer. Från fimintervjuerna i Cannes till dem i Sverige. Skicka henne då för guds skull på kurs så hon får lära sig engelska. Så kanske hon också slappnar av och gör bättre intervjuer när hon blir tryggare i språket. Det är ju pinsamt att lyssna på. Undrar om inte Nils Petter Sundgren skulle vara att föredra i sammanhangen. Helst kanske killen från SVT:s Kobra. Christoffer någonting. Vad jag kommer ihåg har han en bra engelska.

Well, det var den här intervjun jag såg senast med Cicci. Med Justin, så klart.

Responses

  1. vilken cissi?! kan inte se ngt på länken, är på jobbet…

    RE: Cicci (fråga mig inte varför hon skriver Cicci med dubbel c) Renström. En medelålders kvinna på fyran… Hu jag får rysningar när jag tänker på hennes engelska.

  2. fuck han är snygg. sleepable som vi på midsommarafton enades om att det bör heta.


Kommentera

Kategorier

