Skrivet av: Dolly | juli 9, 2007

Nytt och fräscht!

Det var dags för en ny. Min gamla mp3-spelare har börjat sin väg mot ljuset. Jag tänkte inte tvinga kvar den längre än nödvändigt. Om jag säger Jens of Swedens första 256mb mp3-spelare förstår ni kanske att den hängt med länge. Way long.

Jag har haft mina ögon på iPod. Och var väl ganska inställd på en sådan tills jag såg denna. Väldigt lik iPod. Men lite annorlunda, och man vill väl inte vara som alla andra? De ligger i samma prisklass ungefär. Inte vet jag om den är bättre eller sämre egentligen. Ja, den har radio. Det är tydligen en av skillnaderna. En bra sådan tycker jag i så fall.
Men efter många om och men så är den min. Samsung K3. Har bara haft den 2½ dagar. Redan första gången jag lyssnade på musik i den fick jag en aha-upplevelse. Det är alltså så det ska låta när man lyssnar på musik i en mp3-spelare. Ett rent ljud utan en massa skrammel. Schysst!

Och nu har jag även kommit på hur man gör spellistor. Bra bra bra!
Och bilder kan man också lägga in. Vilket jag så klart gjort. På Moa och på Matthias. Som det ska vara.

Har vi några namnförslag på nye medlemmen? Jag brukar inte döpa saker. Så varför börja nu?..Men om någon kommer på något fyndigt ska jag ha det i åtanke.

Samsung K3

Bild från Samsung

Responses

  1. jag då? bilder på mig då? jag mmsar dig en för säkerhetsskull… 😉

    jag tycker den ska heta pommac

    RE: Hahaha! Vad roligt att du säger pommac. Jag läste en bok i helgen på jobbet som hette Pommac och p-piller. En bok om sex som riktar sig till utvecklingsstörda. Så..Mjaa… Med de associationerna blir jag lite tveksam. Inte sexet. Men…boken.
    Men mms:a en bild. Så ska jag försöka skicka den till min K3…Mp3.

  2. HAHAHAHAHAAA den boken skulle jag behöva läsa…LOL

    Pirko
    Myggan
    Jambo
    Jujje
    Nils
    Mr George Washington
    Siobhan
    Darragh
    Eamonn

    något namn som duger?


Kommentera

Kategorier

