Skrivet av: Dolly | mars 11, 2008

I went to my VFU…

…and all i got was the flu.

Typ. Det är ju alltid såhär när man börjar på nytt jobb eller praktik. Bakteriefloran attackerar!
Torsdag halsont. Nätterna sedan dess har varit vansinniga. Jag har vansinnigt ont i halsen och kan inte svälja. Men bara halsont. Jag gick på alvedon i helgen, vilket är febernedsättande. Så någon speciell feber har jag inte märkt av. Igår började jag bli mer och mer hes och hostan slog till. Svullen och vita prickar i halsen. Jag fick tipsen på att det skulle kunna vara streptokocker. Jag ringde till vårdcentralen. Fast de strök streptokocker från listan och sa att det förmodligen ”bara” är förkylning. Så jag får väl ta det lugnt då. Min mor var sjuk i tre veckor. Oj säger jag. Är det det som väntar dröjer min handbollsträning. Fuck. Det är frustrerande! Här har ni en snubbe som också varit på VFU… (från 6bilder.se)

 

Kommentera

Kategorier

