Skrivet av: Dolly | april 11, 2008

Melissa Horn och inredning

Melissa Horn och Winnerbäck sjunger tillsammans. Resultatet finnes här, ni ska lyssna på Som jag hade dig förut för att lyssna till duetten. Men lyssna gärna igenom. Skivan släpps i slutet på april. Köp den!

Det gick ihop sig tillslut. Efter ungefär fem dammsugningar lade jag ner. Inom fem sekunder så finns det ludd igen. Vi har en ullig matta. Det hjälper inte direkt heller att vi har två katter som springer runt. Men de har skött sig utmärkt idag. Verkligen varit engagerade i städningen. Så de har fått godis som belöning eller muta kanske. En av katterna har varit i löpen. Och man vet ju själv hur jobbigt det. Alla cravings man får. Så kycklinggodis blev det.

Jag har även försökt varit lite hemma-fixare idag à la inredning. TV-bänken vi köpte har skjutdörrar i frostat glas. För att peppa upp dem lite köpte jag dekorationer. Eftersom min telefon lever ett eget liv numer var jag glad att jag ens fick ett kort. Därav kvaliteten på det. Jag är själv rätt nöjd med kreationen ändå. Med tanke på mina konstnärliga tillkortakommanden…

Interiordesign Cecilia

Världens bästa låt just nu och förmodligen alltid.
Elvis Presley – Suspicious minds. Den är fantastisk helt enkelt.

Kommentera

Kategorier

