Skrivet av: Dolly | augusti 26, 2008

En hälsning till en liten pojke

När jag kom hem efter träningen igår kunde jag inte sova. Klarvaken som jag var började tankarna gå på högvarv ordentligt. Så för att reda ut några av dem skrev jag ner några meningar i mobilen. Hälsningen till Emanuels begravning på torsdag.

Emanuel var en sprudlande pojke,
Som spred fantastisk glädje och ett varmt härligt ljus omkring sig
Tack för att vi fått uppleva det.  Fortsätt sprida ljuset vidare.
Som vi sa sist vi träffades; Klara – Färdiga – Spring!
Sov gott nu Manne. Vi tänker på dig.

Responses

  1. […] kraft hos varandra. De har inte haft en lätt resa. I år är det fyra år sedan deras fina pojke gick bort. Fortfarande brukar jag tänka på sista gången jag träffade honom, han sprang och sprang och […]


Kommentera

Kategorier

