Skrivet av: Dolly | september 21, 2008

Boktips

Jag följde en härlig blogg ett tag. Den handlade om en varannan-vecka-pappa som beskrev hur livet såg ut. Den var väldigt rolig och intressant. Nu när jag strosade runt på aftonbladet hittade jag en artikel. Nästan på en gång slog det mig att det måste vara pappan vars blogg jag en gång följde. Och minsann, det kan inte finnas så många andra. Jag undrar om han har kvar sin mail, kanske kan fråga?

Undrar om han kommer ihåg att han ska signera ett exemplar till mig? För det har han lovat. Både en och två gånger. Vi har även diskuterat förskolan och hur olika folket kan vara som arbetar på dem. Dessutom kom vi även fram till att jag verkligen är en grön/gul person. Han kunde sådana tester bättre än jag. Och sättet som jag besvarade frågorna stämde in på pricken. Hur som helst.
Jag pushar för de här böckerna!
Alexander Holmberg – Pappa Hämtar!
                                  – Var är kaninen?
                                  – God natt Tyra.

Jag har inte läst böckerna ännu, men om det är någonting liknande hans blogg är de säkert bra. Han har en suveränt härlig dotter. Handlingskraftig tjej!

Någon som förresten läst boken Hemlös ännu? Bra? Dålig? Läsvärd?

Update!
Jag hade pinsamt nog skrivit helt fel efternamn på Alexander. Det ska naturligtvis vara Holmberg och ingenting annat.

Responses

  1. Ett signerat ex går nog att fixa.. 🙂

    RE: Hoppla! Och där dyker han upp som gubben i lådan! Och det med en ”ny” blogg. Trevligt! Jag är ju som intresserad av dina böcker. Du får berätta mer om dem. Upplägg, tankar och ja, allt sådant! Via mail? (ceciliaoberg05@hotmail.com) Lycka till på bokmässan!

  2. En annan sak… maila förlaget att du vill ha ett signerat ex, så kommer det!

    Men du holmberg stavas lite annorlunda… kram..

    RE: Så, nu är det åtgärdat. en qvist har blivit ett berg. Som det sig bör!

  3. Hallolj.
    Har du fått signerat ex av böckerna?
    Hojta annars, så kirrar jag.


Kommentera

Kategorier

