Skrivet av: Dolly | december 19, 2008

Tatuering

Jag är oerhört sugen att skaffa en tatuering. Hoppla tänker vissa. Kanske de flesta familjemedlemmar. Besudla kroppen på det sättet. Men ja! Jag har varit peppad på det ett bra tag. År! Men lugn. Jag kommer förmodligen aldrig våga ändå. Men om. OM det skulle bli någonting funderar jag såhär.
Det finns några alternativ på motiv. Det ska vara någonting jag står för och som alltid kommer att vara jag.

Tecknet för skorpion?
astro-skorpionInte just såhär i utförandet, men nästan.
Det ska vara helt svart och kanske sitta i nacken?
 
Bilden är från www.ylvasdesing.nu

 

stjarnorDet här vore också fint…

Tatueringen ska vara clean. Svart, ingen färg.
Bilden är googlad.

 

 

 Eller så funderar jag på citat. Det finns några jag verkligen fastnat för, till exempel…
* Människor som tror har en chans. (Lars Winnerbäck)
* Vacker är den som reser sig som vågar tro. (Ulf Lundell)

* Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg. (Lars Winnerbäck)

Lite mera text. Lite mer speciell. Lite mera vågat. Men låten är fantastisk!
Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt.
Det är väl sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt
med dig, med dig, med dig

Jaja, jag får fundera vidare. Kommer ni på några bra grejer får ni hojta till!
Hepp hepp!

Undrar om Tove kommer ihåg att vi ”tummade” på tatuering på fest senast?
Responses

  1. goo for it tjejen… tottos är fint

    RE: Ja det är ju det. Men är jag tillräckligt cool?

  2. Jag hittade hit idag 🙂 Klart jag minns att vi tummade!

    RE: Välkommen! Ja du minns alltså. Om vi går tillsammans du, jag och Matte, får vi mängd- eller grupprabatt då tro?

  3. Jag vill också göra fler. Vi får kolla upp det där ordentligt snart 🙂

    RE: Vågar vi? (hjälp).

  4. Man vet aldrig.. 🙂 Kanske får vi det. Jag börjar närma mig ett beslut om vad det ska vara för nåt i alla fall.

  5. men herregud det är klart ni vågar era jävla mesar.

    stjärnorna är ren stöld förresten. från min vänsterfot. 😉 men det gör inget!! låna på! jag tycker bättre om stjärnor än om skorpioner. och allra bäst tycker jag om ulflundell citat. alltså. VARFÖR har jag inte kommit på att jag ska tatuera in det?

    du är vad du gör. du är dina val, dina handlingar…(gå ut o var glad) lundell

    RE: Ja, klart vi gör. Tror du att vi räds smärta, herregud människa, vi är ju handbollsspelare! Således lite tuffare och mäktigare än andra!
    Ja, jag kände igen stjärnorna. Det var någon tjej som hade lagt ut den där bilden på internet någonstans. Hon hade ritat själv. Men det är ju så sant som det är sagt att du har en sådan också. Då blev frågan, jag kan ju inte springa runt med samma grej. Eller hur. Och lundell-citat förstår jag inte alls varför du INTE tatuerat in. Borde inte hans största fan ha en Lundell-tagg? Svagt. Så iväg med dig. Dags för lite Lundell-inc.

  6. GLENN (med hjärta runt) det ska du tatuera in. 😉

    RE: Oh! Wouldn’t that be awesome?!

  7. jag har ett lång långt citat som dessutom är deprimerande. det skulle jag vilja tatuera in. tur att man är tjock.

    RE: Du ser, det finns i solig sida i allt!


Kommentera

Kategorier

