Skrivet av: Dolly | februari 6, 2009

Till alla tjejer, kvinnor, damer och löpare!

Min vän T-Dog bjöd på en riktig aha-upplevelse förra helgen. Jag känner att jag bara måste dela med mig av detta.

När man har kjol på sommaren vill man ibland bara ta livet av sig. Det är varmt, fuktigt och låren klibbar ihop. Detta slutar med att man kommer hem med brännsår som svider utav bara fan. Och inte är det särskilt snyggt heller. Detta gäller ju även killar, framförallt löparna. Matte kom hem häromdagen med ohyggliga brännsår efter 17 km pass. Huu!
Men lösningen finns… Silikonbaserat glidmedel! Nämligen detta från Kondomeriet.

Lite dirty med glidmedel kan tyckas, men tydligen fungerar det fantastiskt bra. Om man har bråttom och måste raka sig under armarna smörjer man på lite sånt där och kör med hyveln. Och som bonus kan man även slippa röda prickar efter bikinirakningen om man smörjer på detta.

Dessvärre har jag inte prövat detta själv. Men jag ska absolut beställa! Tänkt vad coolt om det fungerade. Sweet!

Responses

  1. glenn kanske ska börja ha på sig byxor när han springer? 😉

  2. Jag visste att det var något jag glömt 🙂
    Men allvarligt… här ska man ut och köra skiten ur sig och så ska man dra på glidmedel innan? Hur låter det egentligen?

    RE: Ja älskling, jag kan inte hålla koll på dig varje gång du ska ut och springa. På med byxorna!
    Med tanke på hur du formulerade meningen med glidmedel låter det ganska läskigt…

  3. Jag kan inte annat än att HYLLA detta påfund! Jag har provat! ITS AMAZING!! 😀

    Hej Cissi föresten!

    RE: Hey Bob! Jag ska tydligen få pröva nästa vecka! Vi kanske får göra en massbeställning! Mer-rabatt någon? 🙂


Kommentera

Kategorier

