Skrivet av: Dolly | mars 1, 2009

Frustration!

Några dagar i månaden hatar jag att vara kvinna. Fullkomligt hatar! Jag kan inte sova, spänner kroppen under natten så när jag vaknar är jag så stel och har så ont. Mensvärken ökar i takt med att mensen kommer igång. Och jag blir så jävla trött på livet. Varför ska vi dras med mens och mensvärk år ut och år in. Finns det inget fiffigare sätt att lösa det här på? Det finns väl hormonspiraler med mera, men vad jag har förstått ska man väl helst ha varit gravid och fått sina barn. Och jag vill ju faktiskt ha små knoddar…

Kommentera

Kategorier

