Skrivet av: Dolly | mars 3, 2009

Nyopererade kids

Idag var det dags för katterna att kastreras. Det var med en liten klump i magen som jag lämnade ifrån mig dem till veterinären imorse. Och inte ett ont anande hade katterna så snällt hoppat in i kattburen. Men eftersom jag inte hörde någonting från veterinären antog jag att allting gick bra. Och det hade det -så klart. När vi kom hem kröp de runt med tratten och gick in i både det ena och det andra. Den stora prövningen kom dock vid maten. Hur ska de få i sig mat? För de var hungriga, inte särskilt konstigt då de knappt ätit på ett nästan ett dygn. Nike fick koll på det där ganska snabbt medan Dolly fortfarande var lite groggy efter operationen och bökade på en hel del. Hon fick även av sig tratten vid ett tillfälle. Med tanke på att de ska ha på den 10 dagar hoppas jag att de vänjer sig snart! Men flickorna är ändå relativt pigga och båda kurrar. Ett gott tecken!

Nike

Nike

Responses

  1. SÖTNOSARNA!!! krya på er, kram från tant virvla och kusinerna kerstin och majken

    RE: Mm..just nu vill jag inte påstå att de är särskilt söta. Ja. Jo det är de. Men jag hoppas att de slipper den där jävla tratten helst idag. Men nej, nio dagar kvar…


Kommentera

Kategorier

