Skrivet av: Dolly | april 15, 2009

Uppdatering

Nu kommer ett sånt där inlägg som handlar om allt och ingenting…

* Ortopeden genererade i en remiss till artrokliniken. Jag har tydligen hopparknä och väntetiden för ultraljud är ca 6 månader. Fest.

* Har jobbat extra på Vasa eftersom folk blivit sjuka. Det gick bara fint. Det nya temat är riktigt intressant! (Tänk om jag guidat någon som läser det här? Och undra vad de tyckte?)

* Besöket i norrland var allt annat än solig, men vad gör det, egentligen. Det var jättemysigt och trevligt i alla fall. Pizzorna i bagarstugan blir bara bättre och bättre år för år.

* Skrattat åt farmor som tycker att det går sakta framåt… Hon är underbar min fina farmor ”En plastring behöver ju inte kosta så mycket *host*”.

* Tappat en stor del av pluggmotivationen just nu. Fy fan.

* Taggar upp mig ordentligt inför en eventuell Thailandresa nästa år. Några tips på resmål?

* Längtar hem. Ja det gör jag faktiskt. Hem och till framtid.

Men nu ska jag försöka sätta mig på balkongen och försöka läsa piaget för ungefär 6:e gången. Nej just det. Jag måste torka upp kräks också. Det har jag glömt och förträngt.

EDIT: Pratade med Vasa. De verkar vara nöjda med min insats. Hoppas verkligen att jag får fortsätta där i höst!

Kommentera

Kategorier

