Skrivet av: Dolly | april 21, 2009

Att gå och lägga sig…

Det är ett projekt i sig. Sängen är så lockande (bara en sån sak att jag älskar mannen som ligger bredvid mig, men mitt täcke är helt underbart!). Tanken var att jag bara skulle kolla av mail och sedan stänga av datorn. Nej, då har Real kvitterat mot Getafe och Liverpool mot Arsenal. Så det här var man ju tvungen att se åt vilka håll de barkar åt. Och nu! Det verkar ha varit en het match i England. (och där plingade det igen) 3-3 i skrivande stund! Nu måste man ju sitta kvar och titta. Nåja, på sportbladet live. Det är ju inte så att vi är utrustade med lyxiga saker som canal+ och allt vad de heter. Tänk om!

Nej jag hänger väl kvar en stund. Kanske lyssnar ännu en vända på Frida Hyvönen (man är väl lite lokalpatriot)… Dirty dancing är så vansinnigt mysig…

I guess you do the Dirty now
and I do the Dancing
and once we were Baby and Johnny
in a small boring town where the winters were long
and our real names were Frida and Jimmy

Kommentera

Kategorier

