Skrivet av: Dolly | april 28, 2009

Lugnet före stormen

Ja, om tolv timmar sitter jag där. Det känns väl…Okej antar jag? Inte mycket annat att känna. Det måste vara positivt. Kan inte gå in med inställning att jag inte klarar den. Nej nu ska vi försöka vara positiva här!
Men… det blir vad det blir. Just nu vill jag bara ha det avklarat -bortgjort! Ge mig tentan nu så skriver jag den!

Det ska bli väldigt skönt att ha en examination gjord på bara några sammanhängande timmar. På hemtentor skriver man under flera dagar. Nu är det pressat fem timmar sedan är det klart. Går inte att påverka. Så nu kör vi. Kör bara!

Kommentera

Kategorier

