Skrivet av: Dolly | april 29, 2009

Drömtydning?

I natt vaknade jag med brännande ögon ur en dröm. Som alltid varierar platsen, ena stunden kan jag vara i en idrottshall och i nästa stund hemma. Nu var jag hos min pappa och tittade ut genom fönstret. Det var mörkt och vinter ute. Jag var inne och tvättade händerna och tittar sedan ut vid köksfönstret. Då ser jag Ina där ute men sedan dyker en annan hund också upp -Moa. Så jag springer ut genom dörren och ut till Moa. Faller ner på knä och lyfter upp hennes tassar på mina axlar (vi brukade kramas så jag och hon). Och så står vi där och kramas och jag kan känna hennes mjuka päls och alla dofter. Allting var så underbart och verkligt! När jag sedan vaknade var det otroligt surrealistiskt. Jag var fullt medveten om att hon är död men känslan av att känna hennes dofter och päls igen. Det var helt underbart. Jag saknar henne verkligen.

MOA (och Ina i bakgrunden)Moa (och Ina)

Kommentera

Kategorier

