Skrivet av: Dolly | maj 4, 2009

Några bättre dagar

Jag har inte gråtit (nästan) på tre dagar! Mer positiva känslor. Pratade med pappa idag i telefonen och han lät mycket piggare! En otrolig lättnad. Fortfarande inga provsvar tillbaka. Men det lät som att det var röntgen imorgon igen. Får väl se vad den visar. Förhoppningsvis har man ”målat fan på väggen”. Det är väl så man fungerar som människa ändå. Föreställer sig det värsta så att smällen inte tar så hårt.

För att försöka tänka på annat har jag jobbat under helgen. Min mor var på snabbvisit med sin sambo och vi åt middag tillsammans med Mattes föräldrar. Det var god mat och väldigt trevligt, trots att jag var trött. Dessa dagar har verkligen tagit på krafterna. Men jag har haft ett otroligt stöd av Matte, en helt underbar människa (älskar dig så mycket hjärtat). Och naturligtvis ni andra också. Känns bra att man har ett fint stöd. Tack!

Jag har även drömt mig bort till shoppinglandet. Mina ögon har sedan länge siktat in sig på en digitalsystemkamera och jag vill ha den nu. Väger för och emot. Lite (inga?) pengar i sommar. Eller lite mer pengar i sommar. What to do, what to do.

Kommentera

Kategorier

