Skrivet av: Dolly | maj 21, 2009

Mörbultad

De senaste träningarna har varit härliga. Vi har lagt in en del fys mellan övningar osv. Det har varit riktigt bra, svettigt värre! Och även om formen är en bra bit bort kan man inte ge sig. Det är en av de saker jag älskar med vårt lag. Alla är på olika nivåer men man kör utifrån sin egen förmåga.

Även om jag ställer mig positivt till detta har mitt knä börjat protestera. Jag försöker tysta ner det med att omsorgsfullt smörja med liniment och värmande knäskydd. Men jag får alltid igen det. Efter träningarna skriker det! Nu blir det några dagar vila för att sedan köra igång på måndag igen. Jag vill passa på att spela så mycket det går inför den 4:e juni -domedagen (känns det som)…

Tro, ork och lust är lätt att tappa
Lätt när stora drömmar trängs med saknaden
Och vinden blåser hårt emot din kappa
Men i sinom tid så vänder allt tillbaks igen

Håll ut! Håll ut!
Förr eller senare spricker en bubbla
Håll ut några dagar till
(LW)

Kommentera

Kategorier

