Skrivet av: Dolly | juni 1, 2009

Nytränad, nybadad, nyduschad

Ibland undrar jag om två damer jag umgås med är bra för mig…
T-Dog konstaterade att det var den 1:a juni och hon och Bob enligt en deal skulle bada. Till en början var det prat om 1: maj. Det var väl tidigt nog?! Jaha hux flux så följer jag med till Kairo och iförda träningskläder slänger vi oss i vattnet! Och det var inte ens kallt utan snarare… ja, jag skriver det. Ljuvligt. Inte brainfreeze som man är van vid, åtminstone om man badar uppe i bottenviken…

Så årets första bad är genomfört i ett moln av en sjuhelvetes massa mygg! Men skönt var det med! Eftersom facebook bara tramsar så kommer bildbevis upp nedan… Visserligen är det dålig kvalitet, men vi skrek sådär mäktigt man bara måste göra när man gjort en sån här grej. Ja, så ni vet… Och tjejer, tack för att ni finns. Ni är underbara!

Tove och CeciliaTove, Malin, Cecilia

När jag kom hem hade jag en lapp vid skorna på hallmattan… Det var väldigt fina ord från en väldigt fin människa. Jag har det allt bra ändå jag. Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner bredvid honom. Fast jag kanske bränner mig. Han har feber verkar det som…

Kommentera

Kategorier

