Skrivet av: Dolly | juni 22, 2009

Midsommar

Det var ett par år sedan, men nu var det dags för midsommarfirande uppe i norr igen. Fantastiskt trevligt. Det var temapartaj, Från Kapten till Matros. Jag fick tag i klänningen som inte satt sådär klockrent jag hade hoppats. Men den var fin ändå. Jag hade en mycket stilig kapten vid min sida. Så vi höll väl igång till 03-någon gång. Mycket trevligt. Dagen efter gick var vi rätt trötta…

Det var väldigt skönt och kul att vara hemma och träffa alla. Pappa framför allt. Av någon anledning fick jag ingen bild på honom. Men här kan ni se var vi höll till!

Granskär

Granskär

 
Kommentera

Kategorier

