Skrivet av: Dolly | juli 22, 2009

Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen?

Jag hade inte ätit frukost ännu men tyckte att det var en god idé att ersätta den med en kexchoklad. Bara för att. Bara för att vi vann 2 kilo kexchoklad på grönan. Jag måste liksom sno åt mig några innan de tar slut…

Detta i kombination med att jag är lite smånervös för tatuering blir till en nervös sockertopp. Det är så nära nu! Det var ju bara ogjort när Matte gjorde sin. Motivet är jag faktiskt helt säker på nu (har varit det hela tiden, bara gjort lite snedsprång hit och dit för att titta på alternativ). Har skissat på en egen ”skorpion” -nåja, astrologiska tecknet för det, m-et. Och placeringen är klar. Så. När vi åkte dit och skulle kolla pris för Mattes fick han vänta, inte fem-sex veckor utan fem-sex minuter. Inte alltid man har så tur så klart… Vi får se när det blir av. Om det blir av. Vem vet, jag kanske tvärångrar mig.

I alla fall. Lars Winnerbäck släpper ny skiva – Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen i höst. Hurra! Och vi ska naturligtvis också se honom på hans turné.

Annars, här kommer en vinnarbild med finna och glada kor på. Gillar särskilt den längst till vänster.

Kexchoklad!

Kexchoklad!

Responses

  1. Vill ha kexchoklad!

  2. hej gumma

    så söt o fin du var på detta kort. jammi jammi ja vill med ha:)

    tackar så myclket,. gift som man e!
    hur går de med knät? känns de bättre. har de hänt mer med läkare mm?

    pöös cattA

    RE: Asch då. Men tack tack! 😉
    Knäet går sådär. Kör rehab, men jag kommer nog inte spela första månaderna tror jag. Inväntar fortfarande remiss från artroclinic. Hur känns det själv? Och hur går det med huset?


Kommentera

Kategorier

