Skrivet av: Dolly | augusti 21, 2009

Det kanske var pundigt

…det kanske var bra.

Lasses singel gick ut i etern idag. När låten sattes igång förstod jag inte mycket. Lasse? Synt? What?! Har det slagit slint på karln? Fast. Sedan kom låten igång och man kände igen  den gamle räven. Så nu när jag hört den några gånger -mja inte så illa ändå. Kan bli en spännande skiva. (Jag är ju för övrigt väldigt förlåtande när det gäller Lasse).

I avsaknad av friidrotten så städar jag idag. Och byter gardiner -ha! Den du! Vissa skulle säga att vi innan hade en ohygglig framförhållning till julen jag skulle säga att vi är lite lata. Eller så gillade vi helt enkelt gardinerna som satt uppe så mycket. Och sommaren lider mot sitt slut så vi piffar upp med grönt igen. Vem har sagt att man måste följa årstiderna?!

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt
Det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt
Det kanske var bra

Kommentera

Kategorier

