Skrivet av: Dolly | september 29, 2009

Toppen av isberget?

Mamma och syskonbarn var här under helgen. Det var jättekul att träffa dem! Lite besök från norr är man inte bortskämd med. Så vi spenderade fredagen på Vasa och avslutade med Cosmonova -Seamonsters 3D. Riktigt häftigt! Har man familj ska man absolut gå familjespåret på Vasa. Vi kom inte på det förrän vi skulle därifrån, men det är ett hett tips i alla fall. På lördagen var jag och Jeppe och badade och sedan drog vi allihopa in till ett fullsatt Hovet för att se DIF-Modo. Och Peter Forsberg. Det var väldigt kul! Det tog ett bra tag, men äntligen har jag fått se Foppa på isen. Han var väldigt grinig, men bra. Han har mycket hockey i den kroppen. DIF-klacken imponerade (som vanligt?) och höll igång hela matchen. Lite otrevligt bara att de ska gå på personangrepp. Bättre att hylla sitt eget lag känner jag.

Robin Hood har varit framme, så min plan för kameran blir lite mer aktuell. Får väl se hur mycket snåltarmen darrar. Så det var åtminstone någonting positivt från gårdagen. För avslutningen blev allt annat än bra. Pendlar liksom mellan hopp och förtvivlan. Men läkarkonferens på torsdag, så vi hoppas på fler svar på fredag. Om jag känner att jag inte orkar fler turer. Hur känner pappa då?

Kommentera

Kategorier

