Skrivet av: Dolly | oktober 3, 2009

Churros y chocolate

Vi pysslade lite här hemma igår eftermiddag. Kalkonburgare (MUMS! Även om det nog är godare att göra på kycklingfärs) till middag. Äntligen fick vi skörda vår chiliplanta som jag så snällt fick av T-Dog under våren/sommaren. De var lite tröga i starten, men väl ute på balkongen small de till i växtriket. Medan jag skötte disken gjorde Matte churros, typ avlånga munkar. Receptet fann vi så klart i Två systrar söta. Har prövat den nya kameran, men insåg nu när jag la in bilderna i datorn att de nog inte blev så bra bilderna ändå. Det har inte med kameran att göra, snarare personen bakom. Det vill säga jag. Men jag ska försöka bli bättre. Här ska fotas.

Chili

Chili

Churros

Churros

Churros y chocolate

Churros y chocolate

 

Kommentera

Kategorier

