Skrivet av: Dolly | oktober 16, 2009

Träningsdagbok

Nu när vi köpt årskort på gymmet tänkte jag att det skulle vara kul att föra en träningsdagbok. Matte är sedan flera år tillbaka medlem på shapelink.se . Jag har tänkt att det stället verkar vara för nördar (nåja). Fast nu har jag ändrat mig. Det kan ju faktiskt vara ett bra sätt att hålla koll på hur mycket och vad man tränar. Sedan blir det en liten sporre att gå till gymmet bara för att få fylla i. Jag menar, man vill ju inte sacka efter alltför mycket.

Har varit på två handbollspass, ett torsdag förra veckan och sedan ett i tisdags. Det var så kul! Jobbigt men så jäkla roligt. Tyvärr så sa knäet ifrån i tisdags. Och jag klev av på slutet. Det har fortfarande inte hämtat sig. Har dock (efter många om och men) fått svar på min MR (magnetröntgen). Den visar inte på någon säker broskskada, men eftersom jag har fortsatta problem så ska de göra en ultraljudsvägledd titthålsoperation. Så förhoppningsvis ska det bli ordning på grejerna snart. Tyvärr blev det inget AfroDance pass i onsdags som inplanerat pga av knäet och sjukdom. Jag hoppas dock att få komma med nästa vecka igen! Det är sjukt uppbokat det där passet. Annars hoppas jag också på att jag blir ledig på söndag. Då ska jag poweryoga tänkte jag. Och sedan blir det till att heja fram laget!

Kommentera

Kategorier

