Skrivet av: Dolly | oktober 21, 2009

Ingen träning

Jag hade en förhoppning på att jag skulle få plats på AfroDance ikväll, men nej. Det är så vansinnigt populärt det passet. Jag glömde bort att boka passet redan på kvällen och gjorde det inte förrän förmiddagen dagen därpå. Redan då hamnade jag på en 12 reservplats. Helt vansinnigt! Då tänkte jag köra ett vanligt gympass, men jag var så seg. Så icket. Men jag bokade in ett muskelpass imorgon mitt på dagen. Det ska bli kul, har aldrig varit på någont sånt pass, bara bodypump. Så imorgon är det nya tag. Sedan blir det ett pass på fredag. I helgen blir det att springa i trappor på Vasa och jobba, så träningsvila i helgen.

Men jag har ett krav till alla gym, låt för fasen inte folk träning i ljusa gråmelerade tajta bomullsshorts (alt. Kalsonger!). Det är inte ok. INTE OK!

Kommentera

Kategorier

