Skrivet av: Dolly | november 22, 2009

För mycket begärt?

Som jag känner mig själv, och jag hoppas verkligen att jag inte är helt ute och cyklar nu, brukar jag be om ursäkt. Har jag gjort fel försöker jag erkänna det. Har jag gjort någon ledsen eller gått över gränsen brukar jag krypa till korset och be om ursäkt. Men jag börjar bli jävligt trött på folk som inte gör detsamma. Det är inte så svårt att säga; Förlåt, det blev fel.
Det kräver inte någon särskild ansträning, det kan till och med kännas betydelselöst att be om ursäkt för någonting ibland. Men för personen som blivit påhoppad kan det göra en himla skillnad. Så. Tänk på det.

Kommentera

Kategorier

