Skrivet av: Dolly | november 22, 2009

Svinis?

Jag åkte hem för några helger sedan för att fira födelsedag och fars dag. Torsdagen innan började jag känner ett obehag över bröstet. Fredagsmorgonen var det kvar plus en del hosta, började tänka att det kommer nog någonting nu. Mycket riktigt. När jag sitter på Arlanda kommer febern. Och jävlar vad den kom. Fredag, lördag, söndag och måndagnatt låg jag och skakade i feber. Under söndagen började jag även få halsont. Måndag var det dags att flyga hem. Det var den värsta flygresan någonsin eftersom trycket i öronen blev så stort. Jag ville bara gråta. På tisdagen kom hostan (fortfarande lite feber). Den höll i sig både under dagar men framförallt nätter fram till söndag. Först då började den lätta. Nu är den i princip helt borta, äntligen! Att revbenen klarat sig är ett under! Så. Var det svinis? Jag har nog aldrig haft en sån där redig vanlig vinterinfluensa, så jag vet kanske inte riktigt hur det är. Om det nu var svinis har jag ett kick-ass immunförsvar mot det nu. Ha!

Kommentera

Kategorier

