Skrivet av: Dolly | december 4, 2009

Killfritt

Ikväll ska Matte på julmiddag alltså får jag bestämma helt själv vad jag ska äta.
Så. Eftersom jag ändå kommit fram till att jag inte är särskilt kvinnlig av mig i många hänseende (såsom smink och krämer etc) tänker jag att jag fortsätter på temat. Ikväll serveras det pepparbiff med klyftpotatis, bifftomat, ruccolasallad, avokado och beasås. Fytt i rackarn vad gott. Fram till dess ska jag poppa hederlig rock och pop. Springsteen, Bon Jovi och Johnny Logan bland andra. Fast han får se till att komma hem sen ikväll. För let”s face it, så kul är det inte att vara själv.

Kommentera

Kategorier

