Skrivet av: Dolly | januari 14, 2010

Hej Voltaren!

Nej, det här med vinter, snö, halka och knäoperation var en bad combo. Så nu blir det voltaren en svängom här. Sedan hoppas jag att sjukgymnasterna hör av sig igen, de är ju inte så lätta att få tag i. Men any day now!

Vi fick för övrigt en gratisprenumeration på SvD i julklapp, fantastiska vuxenpoäng. När jag bodde hemma läste jag alltid tidningen på morgonen. Men nu har man ju liksom vant sig av det där. Så när har man tid att läsa? Men.. Idag. Idag är jag ledig efter den plågsamma tentan. Då ska jag läsa tidningen, träna och kanske planera för  nästa kurs? Ja just det, det är handbollsmatch ikväll också. Den ska nog ses.

Kommentera

Kategorier

