Skrivet av: Dolly | mars 31, 2010

Misslyckad paparazzi

Jag sprang runt på söder igår, skulle äta middag med fantastiska revyaktrisen. Medan jag väntade på henne gick en av Sveriges största manliga skådespelare förbi. Stannade till och surrade med två tjejer (åtminstone en av dem är också skådis). Där stod de, bara några meter ifrån länge och väl. Mannen i fråga ser bra ut och har nog satt ett flertal kvinnohjärtan i brand. Så jag skulle smyga upp min telefon för att ta en bild. Vilket i sig kanske är oerhört pinsamt. Sagt och gjort. Klick klick och bilden satt.

Senare när jag skulle ta ett foto på min vän upptäckte jag till min fasa att kameralampan gick igång. Med andra ord hade jag fotat karln med lampa rakt i ansiktet, således inte så diskret. Det var väl en jäkla tur att det var ljust ute. Kanske han inte märkte någonting… Jag har åtminstone en klockren paparazzibild och jag har förstått att det inte är något framtida yrke för min del. Nåja, dessa fotografer är väl sällan och aldrig diskreta. Men… privatdetektiv. DET! Det ska jag inte arbeta som. Skönt att veta.

Kommentera

Kategorier

