Skrivet av: Dolly | maj 12, 2010

Sporadiskt uppdaterande

Detta har jag lyckats med idag:
Varit förjävla nervös
Fått tunghäfta och små blackouter för typ andra gången i mitt liv (nåja)
Dragit runt utländska och svenska besökare i museet
Visat mig utan byxor för en av de främsta forskarna
…men lyckats få en officiell anställning som guide.

Detta firade jag med träning. Det gick väl sådär. Jävligt ont i knäet. Jag pallar allvarligt inte mer snart. Handbollsspelandet känns mil borta. Kanske får jag vara nöjd med det lilla. Att jag kan åtminstone kan gå.

Men våren är här, solen lyser vackert och värmer härligt.

Kommentera

Kategorier

