Skrivet av: Dolly | augusti 24, 2010

Vuxenpoäng inkasserade!

Vi ligger ju ganska långt före i framtiden i det här förhållandet. Åtminstone vad gäller i planering. Så härom veckan pratade vi om att det kostar en hel del det här med framtid. Vi har ju våra sparkonton. Men vi tänkte, varför stanna vid det?
Så bara alldeles nyss skapade jag ett extra sparkonto. Där är min tanke att jag ska sätta över de pengar som finns kvar dagen innan löning (dvs. csn). Lönen sätter jag som vanligt över till sparkontot. Det kanske inte blir några stora summor på kontot, jag är ju trots allt student. Men många bäckar små?

Responses

  1. Ibland blir jag bara så stolt över dig 😉

    • Oh baby 😉


Kommentera

Kategorier

