Skrivet av: Dolly | februari 10, 2011

Jag är inte bara tant. Jag är konservativ också.

TV4 har tagit över alpina sändningar. Jag tycker att det känns sådär. SVT har vansinnigt bra idrottssändningar. Särskilt under vintern och Pops. För han ÄR ju Vinterstudion. Det hör ihop allt det här. Jag lyckades få en glimt av fyrans sändning när jag låg sjuk i soffan. Men det kändes inte så intressant. Vet inte. Ganska snabbt insåg man att medaljchansen var borta, ingenting att skyllan kanalen för så klart. Men njae. He känns som fel med fyran.

Peter Forsberg (Min lilla kärlek) är over there igen och tränar. Jag älskar Peter Forsberg.  Och ju mer folk blir anti desto mer känner jag att Foppa, det är min kille det. Fy fan. Han kör på. En riktigt envis jävel. Jag önskar honom all lycka till och hoppas att det ska funka bra där borta så att han kan komma tillbaka och spela hem ett guld med Modo. En tanke bara…

Ja sedan det här med att jag är tant. Jag gillar marmeladgodisar. Vet inte varför. Sköna att tugga på. Japp, jag gillar korsord också. Och spela kort. Och På Spåret.

Kommentera

Kategorier

