Skrivet av: Dolly | april 3, 2011

En tjock fegis -det är jag det

Det här med LCHF verkar vara bra skit. Jag har funderat på det ganska länge nu. Väldigt länge egentligen. Nu har min syster hakat på det och hon mår jättebra. Flera andra exempel finns på folk som provat och mått jättebra. Båda kända och okända människor. Men jag har som aldrig vågat. Därför blir det aldrig ens ett försök. Rädslan för att misslyckas är för stor. Lika bra att strunta i det. Sedan kanske det har med självdisciplin och vad man får ”offra”. Men nu är jag less på att vara en riktig tjockis. Så. Jag ska läsa in mig lite på det här. Sedan får vi se. Kanske jag ger det ett försök.

Modo vann idag. Det tycker vi om.
Jag ska ha samtal med barnen nästa vecka. There’s a first. Tycker vi mindre om. Men å andra sidan utvecklande antar jag. För min del men förhoppningsvis också för barnens.

Kommentera

Kategorier

